+40 244 700 701 Hotline service Număr de apel gratuit
Formular de contact
Newsletter
20 trees
07/10/2021

20 trees per electric forklift


Jungheinrich Brazil face progrese în domeniul intralogisticii ecologice

Campania aniversară de 20 de ani: Reducerea CO2 prin reîmpădurire și promovarea echipamentelor electrice

Jungheinrich Brazilia aduce intralogistica cu un pas mai aproape de neutralitatea climatică printr-o campanie specială de vânzări: pentru fiecare echipament electric care înlocuiește unul alimentat cu motorină sau GPL, compania plantează 20 de copaci în Pădurea Atlantică. În acest fel, Jungheinrich stimulează atât reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră în domeniul intralogisticii, cât și reîmpădurirea în Brazilia. 

Jungheinrich deține de 20 de ani o filială în Brazilia. Expertul în intralogistică își sărbătorește aniversarea printr-o campanie specială. Sub deviza' "mediul câștigă de două ori", Jungheinrich promovează utilizarea echipamentelor electrice: pentru fiecare electrostivuitor EFG vândut sau închiriat care înlocuiește un stivuitor diesel sau GPL în depozitul respectiv, se plantează 20 de copaci în Pădurea Atlantică de pe coasta de est a Braziliei. Campania include toate stivuitoarele cu motor cu ardere internă care sunt înlocuite cu un stivuitor electric cu contragreutate Jungheinrich din seriile EFG 1, 2, 3, 4 și 5. 

În spatele campaniei se află proporția încă foarte mare de stivuitoare diesel și GPL de pe piața braziliană. În timp ce în Europa ponderea stivuitoarelor cu motor cu combustie internă este în prezent de numai 18%, în Brazilia procentul este încă de aproximativ 50%. "Proporția ridicată de motoare cu ardere internă de pe piața braziliană arată cât de mare este potențialul campaniei noastre. Avem ocazia de a face cu adevărat diferența și, astfel, de a aduce o contribuție reală la protecția climei", explică Vigold Georg, vicepreședinte al Jungheinrich America Latină.  

Prin campania sa, Jungheinrich dorește să își sprijine clienții din Brazilia în drumul lor către o intralogistică ecologică și să arate că stivuitoarele electrice sunt cea mai bună alegere în ceea ce privește productivitatea și durabilitatea. Adepți al motto-ului "mediul câștigă de două ori", companiile din Brazilia se pot angaja în două moduri în ceea ce privește protecția mediului: în primul rând, își pot reduce semnificativ emisiile de CO2 prin trecerea de la un motor cu combustie internă la un stivuitor electric. Un stivuitor electric alimentat de o baterie litiu-ion, de exemplu, emite în medie cu până la 52% mai puțin CO2e decât unul alimentat de un motor diesel. În al doilea rând, fiecare copac plantat absoarbe CO2 și astfel contracarează schimbările climatice", spune Vigold Georg. 

Răsadurile sunt specii native, obținute de la cultivatori locali. Plantarea este realizată împreună cu Copaiba Environmental Association, o organizație braziliană de mediu specializată în reîmpădurirea pădurii atlantice. Potrivit WWF, aceasta este una dintre cele mai bogate în specii și, totodată, cea mai amenințată pădure tropicală de pe glob.  

Diferite locații Jungheinrich din întreaga lume se implică în protecția mediului și în implementarea de proiecte locale. În conformitate cu strategia corporativă 2025+ și cu obiectivul de a crea o valoare sustenabilă, angajații Jungheinrich din întreaga lume aduc propriile lor sugestii. Numărul mare de campanii individuale arată clar cât de serios ia în serios fiecare dintre cei 18.000 de angajați Jungheinrich problema sustenabilității. În 2020, de exemplu, în Mumbai au fost plantați peste o mie de copaci și peste 45 de specii de arbori indigeni.

Foto: Al: De la stânga la dreapta: Lauro Carvalho (Head of Training America Latină și Marketing Brazilia, Jungheinrich), Flavia Balderi (Co-fondator, Copaiba), Vigold Georg (Vice President America Latină, Jungheinrich), Lígia Soares (Head of Communicatione, Copaiba).

Aveți întrebări?