+40 244 700 701 Hotline service Număr de apel gratuit
Formular de contact
Newsletter
Stage Proces de automatizare 4
AUTOMATIZARE DE SUCCES

Procese de automatizare

Automatizare de succes cu partenerul corect. În calitate de partener competent pentru automatizare planificăm și realizăm sistemul logistic adaptat nevoilor dumneavoastră, prin care sporiți automat rentabilitatea economică a depozitului.

Automatizarea poate fi calea cea mai scurtă către un plus de eficiență și flexibilitate în depozit. Însă nu orice soluție duce automat la succes. Pentru a atinge scopul propus, cel mai potrivit ar fi un sistem adaptat individual nevoilor dumneavoastră, care, printr-un grad corect de automatizare, să se integreze armonios în depozit. În calitate de partener competent, proiectăm și realizăm pentru dumneavoastră o soluție de automatizare personalizată, cu care să puteți reacționa cu flexibilitate maximă la dorințele din ce în ce mai specifice ale clienților, cu care să stăpâniți suveran diversitatea din ce în ce mai mare de articole și să creșteți automat eficiența și rentabilitatea. Și chiar după încheierea cu succes a proiectului vă rămânem la dispoziție cu o rețea densă de asistență pentru clienți, unică și disponibilă în întreaga branșă, pentru ca instalația dumneavoastră automatizată să funcționeze fiabil și să reduceți la minim eventualele perioade de pană.

În 3 pași spre soluția de automatizare personalizată.

În calitate de antreprenor, vă consiliem și vă însoțim pas cu pas spre o soluție de automatizare flexibilă și puternică. De la planificare și proiectare la realizare și punere în funcțiune până la service și asistență asigurate după finalizarea cu succes a proiectului. Mereu transparent, fiabil și puternic - cu experiența noastră îndelungată în automatizarea proceselor de logistică inhouse în diverse branșe.

Content Proces de automatizare 1 Pasul 1 - soluții individuale după dimensiuni.

Planificare și proiectare.

Pentru a identifica gradul optim de automatizare pentru dumneavoastră, analizăm într-un prim pas cerințele dumneavoastră individuale în ceea ce privește fluxul de materiale și informații. Cu ajutorul diverselor instrumente precum analiza fluxului de material, reprezentările sistemului sau layout-uri CAD ilustrăm transparent starea actuală și cea estimată, descoperind potențialele de optimizare. Pe această bază, în faza de planificare brută, verificăm diverse soluții și le evaluăm mai cu seamă din perspectiva economică. Scopul este obținerea unui maximum de eficiență și flexibilitate pentru procesele dumneavoastră. După deciderea soluției optime începe faza de planificare în detaliu. Cu un grad ridicat de detaliere vizualizăm procesele viitoare, determinăm bugetul necesar și stabilim un grafic precis de timp pentru implementare. Aici nu luăm în calcul doar performanța actuală a proceselor logistice in-house, ci și cea pe termen lung. Pentru a rămâne mereu flexibili, planificăm în avans posibilitățile de extindere fără probleme și capacitatea de adaptare a depozitului dumneavoastră.


Content Proces de automatizare 2 Pasul 2 - o persoană de contact pentru toate entitățile.

Realizarea și integrarea sistemelor.

În calitate de antreprenor, vă acompaniem prin intermediul unui consilier personal, care coordonează toate entitățile implicate și menține în permanență o imagine de ansamblu. Cu ajutorul unor metode profesionale și verificate de management al proiectelor, el asigură desfășurarea eficientă și realizarea cu acuratețe a fiecărei etape de proces. O coordonare perfectă cu propriul manager de proiect și ședințele periodice de control cu toți participanții garantează schimbul optim de informații. Astfel, se obține un grad maxim de transparență și siguranță pe durata întregului proiect - până la predarea instalației la cheie, în care toate sistemele, fie ele manuale, automatizate parțial sau total, sunt integrate perfect și lucrează armonios împreună.


Content Proces de automatizare 3 Pasul 3 - Service și asistență.

Alături de dumneavoastră pe termen lung.

Pentru ca instalația dumneavoastră automatizată să asigure o performanță constantă pe termen lung, vă suntem alături și după încheierea proiectului, cu un pachet cuprinzător de servicii și asistență pentru sistemele logistice. Cu o rețea densă de asistență pentru clienți, unică în întreaga branșă și numărul de call center service, suntem mereu în apropierea dumneavoastră și ne putem prezenta rapid acolo unde este nevoie de noi. Cei peste 4.700 de tehnicieni din echipa de asistență pentru clienți, activi în întreaga lume, efectuează lucrări de întreținere, verificări și revizii în mod competent și fiabil – având mereu piesele de schimb potrivite. Numărul nostru de call center service este disponibil 24/7 și preia pentru dumneavoastră monitorizarea sistemului. Pentru ca instalațiile automatizate să funcționeze eficient pe termen lung, vă instruim angajații pentru operarea eficientă și în siguranță a instalației.


Aflați mai multe despre ofertele noastre de service și asistență


Content Proces de automatizare

Automatizarea la un nou nivel.

Sistem de transport fără operator - stivuitor pentru rafturi înalte EKX 516a.
Cu noua generație de EKX 516a vă ridicați depozitul la un nou nivel. Deoarece stivuitorul pentru rafturi înalte EKX este eficient, puternic și absolut sigur în utilizare și atunci când funcționează ca sistem de transport fără operator. Este posibilă și automatizarea treptată a funcțiilor din depozit deoarece puteți să vă automatizați ulterior stivuitoarele pentru rafturi înalte aflate deja în exploatare.

Aflați mai multe 

Mai multe detalii despre automatizare.

Descoperiți acum oferta noastră cuprinzătoare.

Jungheinrich ca furnizor de sisteme
Proiectare, realizare, service și asistență
Componente de automatizare
Sisteme de depozitare automate
Selectare și paletizare automată

Content Proces de automatizare (3)

Automatizarea depozitului.În ce mod și în ce măsură?

De ce merită să automatizezi un depozit care funcționează bine? Ce motive susțin automatizarea depozitului și câte trepte de automatizare există? Ce trebuie avut în vedere la automatizare și ce părți interesate trebuie implicate în planificare? Aceste întrebări și multe altele sunt tematizate în whitepaper. Aici vă sunt prezentate, de asemenea, sfaturi utile și soluții pentru automatizarea depozitului dumneavoastră. 

Soluții personalizate pentru fiecare branșă.

Fie că este vorba de instalații noi, de modernizarea sau de extinderea instalațiilor existente - cu experiența noastră îndelungată în domeniul logisticii in-house am consiliat deja numeroase întreprinderi mici, mijlocii și mari din întreaga lume la automatizarea proceselor și le-am însoțit pe parcursul întregii derulări a procesului.

Alte proiecte de automatizare.

Descoperiți aici și mai multe referințe ale clienților Jungheinrich.

Aflați mai mult


Content Proces de automatizare (1)

Într-un depozit cu o coregrafie coordonată, succesul se instalează automat.

Aflați mai multe despre automatizarea cu Jungheinrich

Content Proces de automatizare (2)

Depozitul orchestrat cu virtuozitate nu e un vis.

Aflați mai multe despre digitalizare și interconectare cu Jungheinrich

Vă interesează o automatizare personalizată pentru depozitul dumneavoastră?

Apelați la consilierii noștri.

Aveți întrebări?