+40 244 700 701 Hotline service Număr de apel gratuit
Formular de contact
Newsletter
Stage Teaser Corona
JUNGHEINRICH REACȚIONEAZĂ LA CRIZA CORONAVIRUS

Măsuri luate pentru a proteja clienții și angajații împotriva răspândirii virusului Covid-19

Jungheinrich România a adoptat recent o serie de măsuri menite să minimizeze riscul potențial de răspândire a virusului corona.

Producția și livrarea produselor

Scopul nostru principal este limitarea oricărui risc asupra activităților în desfășurare. De aceea, am implementat o serie de măsuri, pentru a răspunde cât mai rapid și sigur posibil la nevoile clienților noștri.

Producția utilajelor funcționează în continuare în parametri normali în fabricile Jungheinrich, ca urmare a măsurilor deja implementate de companie pentru a preveni contaminarea cu virusul corona. În ceea ce privește transportul acestora, din pricina restricțiilor de circulație impuse de majoritatea statelor, este posibil să apară anumite întârzieri independente de voința noastră.

Măsurile interne adoptate

Jungheinrich România a adoptat o serie de măsuri menite să protejeze atât angajații cât și clienții. Datorită evoluției evenimentelor la nivel global, la sediul central al companiei a fost creată o echipă de criză care conlucrează strâns cu echipele de criză locale. Comitetul Director și întreaga conducere a grupului Jungheinrich urmărește cu atenție desfășurarea evenimentelor din întreaga lume și se asigură de implementarea rapidă a măsurilor de protecție suplimentare care se impun.

La sediile noastre din Tătărani - Prahova și Gilău – Cluj, au fost deja implementate reguli stricte de igienă, de securizare a transferului personalului absolut necesar desfășurării activității de la domiciliu spre birou precum și de limitare a accesului vizitatorilor în sediile proprii.

De asemenea, agenții de vânzări și tehnicienii mobili au fost dotați cu echipamente de protecție și igienizare și instruiți să respecte strict toate reglementările în vigoare.

Utilajele livrate și ustensilele de lucru sunt dezinfectate înainte de a fi utilizate sau livrate.

Întâlnirile cu partenerii

Serviciile noastre au fost mereu de încredere; dorim să le menținem la aceleași standarde înalte și în această perioadă dificilă. Datorită contextului actual, Jungheinrich România acordă o atenție crescută nevoilor dumneavoastră, organizând activitatea echipelor proprii conform unor proceduri stricte de prevenție.

Din respect pentru sănătatea angajaților dar și a dumneavoastră, deși întâlnirile cu clienții constituie „inima” business-ului nostru, vom respecta strict decizia Guvernului de a limita interacțiunile sociale. De aceea, vă rugăm să ne acordați suportul necesar pentru a stabili împreună, în perioada care va urma, întâlniri și discuții de afaceri în special prin intermediul platformelor online.

În ceea ce privește activitățile de service, echipele noastre își desfășoară activitatea în continuare la capacitate maximă, tehnicienii noștri fiind echipați corespunzător pentru a interveni în condiții de maximă siguranță. Avem nevoie de suportul dumneavoastră și de o comunicare eficientă pentru a putea programa și organiza vizitele astfel încât angajații ambelor părți să fie pe deplin protejați.

Grupul Jungheinrich a pregătit deja anumite seturi de măsuri pentru diferite scenarii de evoluție a crizei și a pus la punct un sistem de implemetare rapidă a acestora, în toate țările în care activează.

Vom actualiza periodic această pagină pentru a vă menține informați.

Aveți întrebări?