Stage Keller&Kalmbach
Depozit extins și capacitate sporită a comenzilor

Extinderea depozitului central Keller & Kalmbach

Keller & Kalmbach este unul dintre furnizorii de top în managementul elementelor de asamblare. În 2016, cu aproape 800 de angajați, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 270 milioane €, dublu față de 2009, când prima fază a construcției a fost finalizată.

Grad înalt de complexitate în planificare și asamblare

Focusarea companiei pe managementul elementelor de asamblare pentru clienți industriali este un serviciu intralogistic specific. Obiectivul final este ca beneficiarii serviciilor să își primească mărfurile la timpul și locul potrivite și în cantitatea convenită. Pentru a îndeplini aceste sarcini, este nevoie de un centru de distribuție nou și modern.

În timpul primei faze de construcție, ne-am concentrat pe o strategie de preparare a comenzilor mai nouă și mai rațională. De asemenea, ne-am concentrat atenția și pe design-ul ergonomic al spațiilor de preparare a comenzilor, cât și pe eficiența proceselor.

Chiar de la prima fază de construcție, compania a înregistrat un succes considerabil, care și-a pus amprenta în dezvoltarea continuă a acesteia. Abia după cinci ani, a mai fost nevoie de o extindere a zonelor de depozitare, fără a întrerupe operațiunile. Astfel, am extins depozitul automat de paleți și tehnologia transportării acestora. Pentru prepararea comenzilor a fost proiectat un culoar de lucru separat cu mărfuri către stația de lucru și un robot de paletizare. Pentru acest proiect, am fost responsabili de planificare, proiectarea configurației și implementarea tuturor operațiunilor intralogistice.

Dr. Ingomar Schubert
Head of Supply Chain Management

“Planificarea pas cu pas nu a fost în planul inițial. Însă, acest lucru ne permite să folosim spațiul din depozit într-un mod mult mai eficient.“

Un nou depozit central flexibil în utilizare

Încă din prima fază de construcție, am împărțit depozitul central în patru zone, toate ușor de extins, datorită modului de repartizare. Aceste zone și întregul proces complex de preparare a comenzilor sunt controlate de sistemul nostru WMS. Este atins un grad înalt de flexibilitate datorită tehnologiei transportării mărfurilor bazată pe principiul "mărfuri-către-persoane".

Am extins depozitul înalt cu cinci culoare în a doua fază de construcție, iar la începutul anului 2016, depozitul automatizat pentru componente de mici dimensiuni a fost extins cu șase culoare. În același timp, capacitatea de manevrare a mărfurilor și de preparare a comenzilor a fost dublată. Programul calculează modelul pentru robotul de paletizare și îi transmite sistemului WMS momentul în care containerele ar trebui să fie recepționate de la preparatoarele de comenzi. Robotul de paletizare asigură o preparare a comenzilor flexibilă și este conceput să gestioneze comenzi mari cu notificări minime și fără probleme.

Un proces fără erori

"Planificarea pas cu pas nu a fost în planul inițial. Însă, acest lucru ne permite să folosim spațiul din depozit într-un mod mult mai eficient. Am fost plăcut impresionați de colaborarea cu Jungheinrich bazată pe încredere. În ceea ce privește bugetul, am rămas în graficul propus de la bun început, care a fost respectat până la final. Pentru proiectele de extindere pe care ni le-am propus în viitor, vom colabora tot cu Jungheinrich”, a declarat Dr. Ingomar Schubert, Head of Supply Chain Management la Keller & Kalmbach.

Aveți întrebări?