+40 244 700 701 Hotline service Număr de apel gratuit
Formular de contact
Newsletter
Fleet Management System

Sisteme de gestionare a flotei (FMS)

Gestionare eficientă și securitate maximă pentru flota dumneavoastră

Doriți să creați mai multă transparență și siguranță în depozitul dumneavoastră? Soluțiile noastre digitale de gestionare a flotei vă asigură că aveți în permanență o imagine de ansamblu asupra costurilor, desfășurării și utilizării flotei dumneavoastră. Datorită analizelor detaliate ale costurilor și productivității, controlului digital al accesului și raportării evenimentelor șocante, puteți crește gradul de utilizare a flotei dumneavoastră, reduce costurile de operare și crește siguranța internă.

Utilizați software-ul nostru de gestionare a flotei bazat pe web pentru a gestiona în mod transparent utilajele și camioanele din depozitul dvs. Portofoliul nostru de gestionare a flotei este extins în mod constant pentru a include noi funcții pentru gestionarea inteligentă a flotei dumneavoastră. Decideți ce module ar trebui să includă soluția dvs. în funcție de nevoile dvs. individuale.

Aplicații FMS tipice

  • Utilizarea soluțiilor digitale pentru gestionarea transparentă a mașinilor și a stivuitoarelor din depozit
  • Optimizarea continuă a compoziției flotei de stivuitoare
  • Generarea de analize complete ale costurilor
  • Transparență maximă a tuturor datelor despre stivuitoare
  • Reducerea daunelor provocate de impact pentru a crește siguranța în depozit și a minimiza costurile


  • Pentru flote de toate mărimile
  • Pentru utilaje noi, reparații și modernizări
  • Integrare și scalabilitate imediată a sistemului

Avem soluția potrivită

Principalele avantaje dintr-o privire

  • O mai mare transparență datorită diverselor opțiuni de analiză
  • O mai bună utilizare a flotei și o optimizare durabilă a costurilor
  • Soluție personalizabilă cu module care pot fi combinate în mod flexibil
  • Sistem intuitiv și ușor de utilizat
  • Acces la portal de oriunde, în orice moment

Soluții de gestionare a flotei

Mai multă transparență, eficiență și rentabilitate

Jungheinrich Fleet Management System este un instrument web modular pentru optimizarea digitală a intralogisticii dumneavoastră.

Aflați mai multe
Siguranță maximă pentru oameni și utilaje

Siguranță maximă pentru operator și echipament prin liste de verificare individuale, senzor de șoc inteligent și comandă acces.

Aflați mai multe
Creșterea eficienței și a transparenței

Posibilități de analiză variate pentru eficiență și transparență crescute.

Aflați mai multe

Ce vă oferă sistemele noastre de gestionare a flotei

Jungheinrich FMS API

Integrarea ușoară a datelor flotei în peisajul IT existent

Interfața de ultimă generație dintre platforma de gestionare a flotei Jungheinrich și sistemul IT permite schimbul eficient de date și informații de control. Gama largă de aplicații variază de la furnizarea de date pentru sistemele de informații de afaceri specifice clienților și integrarea în sistemele de management al accesului la crearea de tablouri de bord cuprinzătoare (date).

Alte produse și soluții

Nivelurile ridicate ale stocurilor, returnările costisitoare și căutările consumatoare de timp sunt doar câteva dintre provocările cu care se confruntă astăzi furnizorii de servicii intralogistice.

Aflați mai multe

Folosiți soluțiile noastre flexibile de gestionare a dispozitivelor și a proceselor pentru a gestiona singure zonele individuale din depozitul dvs. și pentru a conduce digitalizarea proceselor din compania dvs.

Aflați mai multe

Sistemul de management al interfeței Jungheinrich poate fi utilizat pentru a conecta în rețea componentele depozitului, permițând o comunicare fără probleme între hardware și software.Acest lucru are ca rezultat o transparență maximă, o productivitate și o eficiență îmbunătățite în fiecare etapă.


Aflați mai multe

Care este soluția FMS potrivită pentru mine?

De ce nu cereți sfatul experților noștri în domeniul digital!


 

Promisiunea noastră de calitate

Digitalizarea nu a fost mai ușoară

Expertiza digitală de la Jungheinrich

  • Peste 30 de ani de experiență în dezvoltarea de soluții software și produse digitale
  • Portofoliu amplu pentru gestionarea inteligentă a logisticii depozitului și a flotelor
  • Gamă largă de soluții automate, robotizate și AGV
  • Soluții de ultimă generație și de viitor datorită dezvoltării și optimizării permanente a portofoliului
  • Conectarea flexibilă în rețea a tuturor componentelor și zonelor depozitului
  • Execuție simplă cu dezvoltare internă, consultanță, planificare și asistență de la o singură sursă

ISO-Zertifizierung

Certificare ISO 27001

Securitatea informațiilor certificată ISO/IEC 27001: Atunci când dezvoltăm și punem în funcțiune soluțiile noastre digitale, aplicăm cele mai înalte standarde de securitate pentru a vă proteja informațiile.



TISAX Zertifizierung

TISAX® Label

Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®:standard internațional și recunoscut la nivel industrial pentru securitatea informațiilor în industria auto. TISAX® este o marcă înregistrată a Asociației ENX. Rezultatul este disponibil exclusiv pe portalul ENX (TISAX® și rezultatele TISAX® nu sunt destinate publicului larg): https://portal.enx.com/en-US/TISAX/tisaxassessmentresults/
Rezultate specifice site-ului: TISAX® Label


Vom fi bucuroși să vă sfătuim

Faceți o programare acum!

Aveți întrebări?