+40 244 700 701 Hotline service Număr de apel gratuit
Formular de contact
Newsletter
Picture Interface Management

Managementul interfeței

Conectarea în rețea și digitalizarea simplă a componentelor depozitului dvs.

Sistemul de gestionare a interfeței Jungheinrich poate fi utilizat pentru a conecta în rețea componentele depozitului dumneavoastră, permițând o comunicare ușoară între hardware și software. Acest lucru are ca rezultat o transparență maximă, precum și o productivitate și o eficiență îmbunătățite în fiecare etapă de lucru.

Conexiunea optimă între stivuitoare, echipamentele de depozitare și software-ul selectat elimină practic erorile, asigurând în același timp niveluri impresionante de fiabilitate și flexibilitate a proceselor în depozit. Ușor de conectat și eficient de operat - diversele noastre soluții software vă pot ajuta să realizați un viitor digitalizat și automatizat.

Soluții de interfață fiabile pentru domeniul dumneavoastră de aplicare

  • Analiza individuală a flotei dumneavoastră datorită exporturilor automate de date
  • Operare mai eficientă în depozitele cu culoar îngust
  • Procese de depozitare și mutare mai rapide și fără erori
  • Mai puține deteriorări ale rafturilor
  • Eliminarea timpului petrecut pentru căutarea, corectarea și scanarea codurilor de bare
  • Condiții de lucru îmbunătățite pentru conducători
  • Utilizarea optimizată a sistemelor de ridicare verticală, a sistemelor de rafturi verticale paternoster și a navetelor UPC
  • Pentru sistemele de asistență Jungheinrich
  • Pentru toate depozitele
  • Pentru toate flotele

Managementul interfeței - beneficii

Beneficii suplimentare

  • Cele mai înalte niveluri de eficiență și transparență prin integrarea optimă a sistemelor
  • Fiabilitate maximă a procesului, reducând în același timp cantitatea de daune
  • Conectare simplă și implementare rapidă

Care este soluția potrivită pentru dumneavoastră?

Interfața logistică Jungheinrich

Interfețe verificate pentru o mai mare eficiență

Interfața logistică Jungheinrich Logistics Interface formează interfața dintre stivuitoare, echipamentele de depozitare și sistemul gazdă, de exemplu, un sistem de gestionare a depozitelor sau un sistem ERP. Interfața logistică poate fi integrată fără probleme în mediul software existent pentru a optimiza și controla eficient stivuitoarele și echipamentele de depozitare.

Jungheinrich FMS API

Soluție individuală pentru analizarea datelor flotei dumneavoastră

API-ul Jungheinrich FMS Fleet este utilizat pentru schimbul de date între platforma Jungheinrich FMS și sistemul dumneavoastră IT. Aceste date sunt apoi puse la dispoziție pentru sistemele BI, pentru integrarea în sistemele de gestionare a accesului și pentru crearea de tablouri de bord cuprinzătoare.

25%

În medie, puteți crește eficiența cu până la 25% în decurs de un an prin optimizarea interfeței.

Managementul interfeței

Produse digitale și soluții software

Interfața logistică Jungheinrich este o interfață de comunicații versatilă care conectează echipamentele și procesele din depozit la sistemele inteligente.

Aflați mai multe

Soluții

Alte produse și sisteme

Nivelurile ridicate ale stocurilor, returnările costisitoare și căutările consumatoare de timp sunt doar câteva dintre provocările cu care se confruntă astăzi furnizorii de servicii intralogistice.

Aflați mai multe

Doriți să creați mai multă transparență și siguranță în depozitul dumneavoastră? Soluțiile noastre digitale de gestionare a flotei vă asigură că aveți în permanență o imagine de ansamblu asupra costurilor, desfășurării și utilizării flotei dumneavoastră.

Aflați mai multe

Folosiți soluțiile noastre flexibile de gestionare a dispozitivelor și a proceselor pentru a gestiona singure zonele individuale din depozitul dvs. și pentru a conduce digitalizarea proceselor din compania dvs.

Aflați mai multe

Promisiunea calității

Transformarea digitală

Expertiza digitală de la Jungheinrich

  • Peste 30 de ani de experiență în dezvoltarea de soluții software și produse digitale
  • Portofoliu amplu pentru gestionarea inteligentă a logisticii depozitului și a flotelor
  • Gamă largă de soluții automate, robotizate și AGV
  • Soluții de ultimă generație și de viitor datorită dezvoltării și optimizării permanente a portofoliului
  • Conectarea flexibilă în rețea a tuturor componentelor și zonelor depozitului
  • Execuție simplă cu dezvoltare internă, consultanță, planificare și asistență de la o singură sursă

TISAX Zertifizierung

TISAX® Label

Trusted Information Security Assessment Exchange TISAX®: standard internațional și recunoscut la nivel industrial pentru securitatea informațiilor în industria auto. TISAX® este o marcă înregistrată a Asociației ENX. Rezultatul este disponibil exclusiv pe portalul ENX (TISAX® și rezultatele TISAX® nu sunt destinate publicului larg): https://portal.enx.com/en-US/TISAX/tisaxassessmentresults/
Rezultate specifice site-ului: TISAX® Label

Vom fi bucuroși să vă sfătuim

Faceți o programare acum!

Aveți întrebări?